Assos Gezisi

Eşimle 3 günlüğüne İstanbul'un karmaşasından kurtulalım, biraz kafa dinleyelim, güneşlenip, denize girelim deyip Assos,a gittik. Bu ilk gidişimiz olacaktı, bir kaç otel araştırması yapıp yollara düştük. Önce Gelibolu'dan arabalı feribota bindik, oradan Çanakkale'ye geçtik. Çanakkale'yi yıllar önce görmüştüm ama hiç bir şey hatırlamıyordum. Fakat gördüm ki söylenildiği gibi çok güzel bir şehirmiş, bayıldım. Assos'a gitmeden 2 saatimizi bu güzel şehirde geçirdik. Eğer siz de gitmediyseniz mutlaka bu güzel şehre bir uğrayın.

Çanakkale'ye sırf bu müthiş peynir helvası için bile gidilir..Biz parmaklarımızı yedik, özellikle de üzerine bolca konulan dondurma o sıcakta çok güzel gitti:)

Biraz gezip, dolaştıktan sonra tekrar yola koyulduk, ve Assos'a ulaştık. Assos'un harika bir denizi var. Masmavi, biraz soğuk ama 2-3 gün İstanbul'dan kaçmak isteyenler için mükemmel bir yer.

Kaldığımız otel 5 üzerinden 3 alır ama zaten Assos'taki en iyi otelin orası olduğunu varsayarsak beklentiniz büyük olmasın. Çok minik bir yer olduğu için öyle büyük tesisler aramayın. Genellikle kıyıyı pansiyonlar çevrelemiş ama 2 tane büyük otel var. Assos'ta yürüyerek gezecek bir yer de yok. Kahvaltı, güneşlenme, denize girme, kitap okuma şeklinde bir tatil arıyorsanız mutlaka gidin. Zaten 2-3 gün yetiyor. Sonrasında sıkılırsınız. Biz iyi ki gitmişiz dedik, oldukça dinlendik.