İsim Koyma Derdi


Doğa, Defne, Nil, Simge, Sine arasından bir seçim yapacağız gibi görünüyor.

İsim konusunda gidip geliyoruz var mı önereceğiniz güzel kız isimleri?

30 yorum:

  1. ben kizim olursa ismini Gokce koymayi dusunuyorum.

    Doga'da ilgimi en cok ceken isim oldu yazdiklarindan;) zor bu isim secme isleri ama ilk aklina gelen neyse de o konuluyor bebise acikcasi, kolay gelsin;)

    YanıtlaSil
  2. sine'yi eledim,diğerleri güzel.bu aralar baya bi nil modası var:)bundan 3-4 sene önce de defne-duru-doğa patlamıştı.seviyorum ama dediğin o isimleri.

    YanıtlaSil
  3. ha unuttum,begüm ismine bayılırım ben:)

    YanıtlaSil
  4. zevklerimiz ne kadar da uyuyor yaa :))

    gerçi şimdi her yorum yazan farklı isim yazıp iyice aklını karıştıracak ama ben nil ve defne arasından birini seçerdim :))

    YanıtlaSil
  5. Benden Bişeyler: Ilgın güzel bir isim ama içinde Türkçe karakter olmasın istiyoruz

    Burcu: Gökçe güzel, inş. kızın olur ve koyarsın canım ama Gökçe'de de bolca Türkçe karakter mevcut:(

    Çokoprenses: Nil isminde bir tek Laçin'in bebeğini biliyorum bloglardan, başka duymamıştım patlama mı var? :)Bizim kızın ismi Nil olursa çok adaşı olacak yani sınıfında:)

    Birgünlük: Yok yok karışmayacak:) Belki daha güzeli olur munun arayışındayım

    YanıtlaSil
  6. ben derin ismini de çok beğeniyorum.. kendi kızım olsaydı elif koymayı düşünüyordum ama ismini :) çok zarif geliyor bana nedense..

    http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Ben kızım olursa Selen ismini düşünüyorum. Hatta Selin bile olabilir, emin olamadım :D Maksat adımızda ortak bi taraf olsun.

    Nil en ufak kuzenimin adı, ondan sonra bi akrabamız daha kızına Nil adını koydu. Bu bağlamda Nil isminde birkaç yıldır bi patlama vardır diyebilirim.

    Simge deyince aklıma Yahşi Cazibe'deki "Mağdurum da mağdurum" diyen hatun geliyor ne yazık ki :/

    Defne ve Doğa güzel isimler. Ama Sine koyarsanız ileride Sinem ile karışması muhtemeldir. Çocukcağızın sıtkı sıyrılabilir.

    Doğa, Defne ve Nil güzel isimler bence ^.^ Ama illa birini seçmem gerekseydi Doğa'yı seçerdim. Gerçi onda da Türkçe karakter var ama pek fazla sorun olmaz sanırım?

    Allah kolaylık versin. Eminim minnoşa yakışan, en güzel ismi bulacaksınız.

    YanıtlaSil
  8. Mercan: Why not? :)

    Wear a Smile: Derin güzel isim ama unisex, erkekte daha çok duyuyorum. Elif gerçekten hiç eskimeyecek güzel bir isim ama bizde çooook elif var, bir de bizde olmasın:)

    Nyuu: Güzel önerilerin için sağol Nyuucum, çok zormuş gerçekten isim seçmek ama nihai bir karara varacağız elbet

    YanıtlaSil
  9. Zevklerimiz ayni gibi. Defne'yi ben Nil'i babası istedi bizde Defnenil koyduk. İki isim seçeneğiniz varsa Defnenil güzel :)

    http://defnenil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Nil olsun ben çok istiyorum nil olmasını ama eşim istemedi daha farklı bir isim olsun istiyormuşşş

    YanıtlaSil
  11. nil ismi çok güzel.kızım olsa nil koyardım ama oğlum olacak :))
    konuyla alakasız ama hamileliğinizde meyve sebzelerinizi nerden alıyorsunuz? dikkat ettiğiniz şeyler var mı?
    sevgiler

    şebnem

    YanıtlaSil
  12. Seyhan: Siz güzel bir orta yol bulmuşsunuz. Defnenil çok güzel, sağlıkla büyütün inş.

    Modaccı: Evet Nil hem kısa, Türkçe karakter yok, söylenmesi kolay ve kibar bir isim. Siz ne koymayı düşünüyorsunuz?

    Şebnem: Sanki bana erkek için daha çeşitli isimler var gibi geliyor, belki kızım olacağı içindir bilmiyorum:) Meyve-sebzelerimi evime çok yakın pazar kuruluyor, her hafta oradan alıyorum. Tabiki içim her zaman rahat değil ama köylülerin getirdiği ürünlerin en azından marketlere göre daha organik olduğuna inanıyorum. Zaten marketten aldığım nedense 2 günde çürürken pazardan aldığım daha uzun süre duruyor. Sanırım marketler biraz daha beklemiş ürünleri satıyorlar. Onun dışında fast-food, kola, kahve, çay bilinen şeyleri hiç tüketmiyorum. Yapabildiklerim bu kadar.

    YanıtlaSil
  13. bir isimde ben onereyim dedim:PELiN:)

    YanıtlaSil
  14. ben derin ve naz isimlerini begenıyorum.ısım secmek cok zor bızde defalarca fıkır degıstırdık.kolay gelsın :)

    YanıtlaSil
  15. mrscoskun: pelin de güzel ama hiç sevmediğim birinin adı pelin:)

    chocomira: haklısın son dakikaya kadar düşüneceğiz sanırım

    YanıtlaSil
  16. merhaba canım. ben mine... bloğunu hep takip ediyorum.bende yazdığın isimlerden en çok doğayı beğendim :) bence ad seçmedeki en büyük faktör soyad... uyumlu bi ad soyad seçmenizi öneririm... :)

    YanıtlaSil
  17. alara...bana hep prenses ismi gibi gelir nedense :) ablamda henüz karar vermesede arya koyacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  18. Defne mi Nil mi ay bile kararsız kaldım :D

    Galiba Nil olmalı, çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  19. Ben Nil ismini çok severim ama Naz favorimdir:) Yok yok Nil de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  20. Mine: Uyum kısmına katılıyorum ben de. Blogumu takip etmeye devam et;)

    Balgözlükız: Arya çok güzel bir isim, bence de ablan çok güzel bir tercih yapmış canım

    Leah: Nil bence de çok güzel, sanırım biz de Nil koyacağız gibi görünüyor

    FashionHouseByZeto: Naz da aklımdaydı ama nazlı olmasın, naz pek de iyi bir şey değil diyerek vazgeçtim. Aslında naz da tek başına çok hoş bir isim

    YanıtlaSil
  21. Bence sectigin isimler cok guzel canim, belli ki sana bir seyler ifade etmisler. Ben en cok Defne'yi sevdim;) Isimlerin insan karakterlerini etkiledigini dusunurum hep. Sececegin isim guzel bir seyler hissettirmeli sana...Defne hep bi ferahlik hissettirir bana;)
    Simdi dusundum de oglumuz olursa ismi belli ama kizimizin ne olur hic bilemedim;)

    YanıtlaSil
  22. Bence sectigin isimler cok guzel canim, belli ki sana bir seyler ifade etmisler. Ben en cok Defne'yi sevdim;) Isimlerin insan karakterlerini etkiledigini dusunurum hep. Sececegin isim guzel bir seyler hissettirmeli sana...Defne hep bi ferahlik hissettirir bana;)
    Simdi dusundum de oglumuz olursa ismi belli ama kizimizin ne olur hic bilemedim;)

    YanıtlaSil
  23. defne doğa güzel isimler,ben ıkıncı kez anne olursam tabı Allahın izniyle kızım olursa yine adını AZRA MİNA koymayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  24. defneyi en cok begendim cnmm allah analı babalı bytmeyi nasip etsin inş,bende yeni followerın buarada:)

    YanıtlaSil
  25. Bizim kızımız olsaydı eğer eşimin en beğendiği isim Doğa yı koymayı düşünüyorduk..Ama şimdi erkek bebek bekliyorum ve aynen sizin gibi belirlediğimiz isimler arasında gidip geliyoruz..

    YanıtlaSil
  26. yaren, deren, ılgın, zeren bunlar da alternatif olabilir.

    YanıtlaSil
  27. Nil mina nil arya yakisan uyan

    YanıtlaSil