Biz Bu Aralar - Volume 1

Yazmayalı bir buçuk ay olmuş ama bu süre içine Nil ile pek çok aktivite sıkıştırmışız. Bu post bol fotoğraflı olacaktır. Şimdiden uyarmak isterim.

Bir Pazar günü düştük yollara, Gymboree-Prima etkinliğine katılmaya. Çocukların oynadığı, büyüklerin de bilgilendiği güzel bir Pazar sabahı geçirdik. Bizim Niloş oyun oynamak için pek büyük sayılmasa da ortama gayet uyumlu davrandı.

Marakasları salladı

Kaydıraklardan kaydı

Yetmedi, daha uzunlarından kaydı

Sonraki hafta Nil hanım o zaman 6, şimdi 7,5 aylık hayatının 3. uçak seyahatini yaptı.  Yanımızda oturan üniversite öğrencisi kız bir bebek ve annesinin yanında oturmaktan önce tedirgin olmuş olsa da Nil'in bütün yolculuk boyunca uyuyup iniş anında uyanıp gülücükler dağıtması karşısında ilk baştaki tedirginliğini itiraf edip Nil'le "haniymiş" oynadı:)

Ankara'ya babaanne-dede ziyaretine gittik ama gezmeden de eksik kalmadık. Kuğulu Park'ı da gördü Nil, annesi ve babasının flört zamanlarında sık sık gittiği Cafemiz'i de.

O meyve püresini yedi, biz de hayal salatamızı

Tabii ki anne-kız pozumuzu vermeyi de ihmal etmedik:)

Düştük yine yollara, bu seferki durağımız Sapanca. Maymunuyla oynaya oynaya gitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz, gidene kadar rahat dursun diye yapılmadık soytarılık kalmadı şahsımca.

Üstüne bir de afra tafra, beş karış surat. Sebep: Bütün kış boyunca doğru düzgün güneş görmeyen gözlerin baharla birlikte açan güneşe hiç alışkın olmaması ve bu durumun suçlusu olarak bizi görmesi. Bizim minnoş kuş şimdiden surat yapmaya başladı. Vay halimize!

Gezdik, tozduk, yorulduk, güzel Sapanca gölü manzarası eşliğinde biraz yemek yedik. Fakat o gün Niloş'un yüzünü güldüremedik. (Arkadaki kimliği meçhul adamı görmezden geliniz:) Eve geldiğimizde ise temiz hava küçük hanımı öyle bir çarpmıştı ki erkenden uyuyakaldı. Onun yüzünü güldüremedik ama bu durumda benim yüzüm gülmüş oldu.

1. bölüm sona erdi ama bizde geziler bitmez.

2. bölüm yarın burada...

Bu arada Nil'in hızlıca büyüyüşüne de şahit olacaksınız:)

18 yorum:

1. nil'i özlemiştik çok, ohh bol bol görmüş olduk:)) geziler de süpermiş, bu gezilerin birinde yolları kesiştirsek mi artık ne?! güneş meselesine de çok güldüm:)) defne mayısta doğduğu ve tüm yazın her haftasonunu en kötü odtü'de açık havada geçirdiği için çok alışkın ama hiç böyle bir tavır olabileceği aklıma gelmezdi! yerim o tavır yapan minnakı:))

Yanıtlar
    1. Ben de cok istiyorum bunu. Siz İstanbul'a geldiniz, vinnnn diye dondunuz. Biz de 2gunde ne yaptigimizi anlamadik Ankara'da ama bir dahaki sefere ortak bir plan yapip bulusalim mutlaka. Defne kuzusunun yanaklarini isirarak yemek serbestse tabi:) (bakma boyle dedigime kiyamam ben oyle isirmaya da cok karsiyim:p )

Sil
  2. Guzeller guzeli anne ve kizi :))
    Takipteyiz,ek gidayla olan postu beklemekteyiz :@

Yanıtlar
    1. O zaman Cuma gunu takipte kalin diyorum;) Bu postu bekleyen cok kisi var, ozenle yaziyorum

Sil
  3. ne güzel zaman geçirmişsiniz :) Nil Hanım giderek daha tatlı oluyor..sevgiler..

Yanıtlar
    1. Evet Nil'le daha dolu geciyor zaman ama bu seferde nasil gectigini anlamiyoruz. Sanirim insanlar boyle yaslaniyorlar

4. ne çabuk büyüdü fstğm benmmm

Yanıtlar
    1. Yarin ki postta daha da buyumus halleri var:) cabuk buyuyor sipa:))

Sil
  5. Yeşimcim ben de uyku semineriyle ilgili postunu bekliyorum on a göre :))

YanıtlaSil
  6. O da sirada canim. Yazacak o kadar cok sey birikti ki. Bir yandan da sinav hazirliyorum:) bu hafta pc basinda gececek

7. Ay maşallah ne kadar çabuk büyümüş :))

1. Evet resimlere bakınca ben de inanamıyorum.Zaman hızlı akıyor

Sil
  8. ama ben onu yerim ki :) maşallah giderek daha da büyüyor ve büyüdükçe iyice tatlılaşıyor :)
    bu arada senin de fotoğraflarını daha çok görmeye başladık, giderek alışıyoruz artık bol bol aile fotoğrafı isteriz ona göreee :) bu arada cafemiz de bizim de çok gittiğimiz mekanlardandı, hayal salata benim de klasik tercihim, listeden seçmece :) görünce nostalji oldu bana :))tekrar maşallah diyorum ailecek size, sevgiler :)

YanıtlaSil
  9. Sağol Gayecim, evet blog artık aile blogu oldu zaten. İleride Nil'e bir anı olacak. Günlük yazmayı denedim pek yürümüyor, unutuluyor. Onun zamanına artık Ipad'in ultra gelişmiş bir hali fln çıkar ondan okur herhalde:)) Cafemiz'e sık sık gidin çok güzel mekan gerçekten, öpüyorum seni

10. Allahım o anne kız pozunuza bittim bittim tü tü tü tü maşallah! güzeller sizi !

11. Sağol canım öpüyoruz seni Niloşla

YanıtlaSil
  12. maşalllah çok tatlı büyüdüklerini izlemek çok keyifli olsa gerek allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah